İlkokulda temel hedefimiz öğrencilerimizin
Sosyal ve duygusal açıdan;
- Kendini tanıyan, olduğu gibi kabul eden, yeterlilik duygusu, özsaygısı ve özgüveni gelişmiş,
- Sorunlar ile baş edebilen, kararlı ve sabırlı bir şekilde çözüm üreten,
- Ülkesini seven, cumhuriyetimize ve değerlerine sahip çıkan, Atatürk ilke ve inkılaplarına bağlı, çağdaş düşünen, çevresine ve dünyaya duyarlı,
- Sorumluluk duygusu gelişmiş, öz denetimini kazanmış,
- Yönergeleri izleyebilen, seçenekleri görerek, bu seçenekler arasında özgür seçim yapabilen ve bağımsız karar verebilen,
- Yetişkinlere ve arkadaşlarına saygı duyan, değer veren ve deneyimlerinden yararlanılan,
- Başkalarının duygu ve düşüncelerini anlayan ve olaylara onların gözünden bakabilen, kendinin ve başkalarının haklarına saygılı ve duyarlı olan,
- İçinde bulunduğu gruplarda uyumlu ilişkiler kurabilen, üyelik ve liderlik görevlerini başarı ile üstlenen, yetişkin ve arkadaşlarına karşı yargılayıcı olmayan, olumlu ve uzlaşmacı tutumlar geliştiren,
- Sevecen, yardımsever, anlayışlı, saygılı, işbirliğine açık ve paylaşmayı bilen, arkadaşlık ilişkilerinde başarılı ,
- Duygu ve düşüncelerini doğru ifade edebilen,
Zihinsel gelişim açısından;
- Meraklı, araştırıcı, gözlem yapabilen ve öğrenmeyi bilen,
- Kavramları sorgulayarak ve neden sonuç ilişkilerini araştırarak öğrenen,
- Yaratıcı ve eleştirel düşünen, akıllı kararlar veren,
- Aktif okur yazar, kitap dostu,
- Sözcük dağarcığı zengin, iletişim becerileri gelişmiş, ana dilini etkin kullanabilen,
- Yaptıkları işler üzerinde düşünen,
- Temel matematik ve fen kavramlarını bilen, zaman ve alan kavramlarını kavrayan,
- Kendi zihinsel yeteneklerini geliştirebilen, planlı ve programlı,
- Soyut ve Simgesel düşünceleri gelişmiş,
- Sezgi ve hayal gücü zengin, yaratıcı, öğrenmeyi öğrenmiş, mutlu bireyler olmaları sağlamaktır.
Planladığımız hedefler doğrultusunda bizler öğrencilerimizin;
- Birinci sınıfın ikinci yarıyılından başlayarak hazırlayıp uyguladığımız yaratıcı okuma çalışmalarıyla yaşamı boyunca yararlanacağı anadille ilgili kazanımlarını,
- Problem çözümünde ezberler yerine, problemi öğrenciye kurdurup çözüme ulaştırarak çeşitli yöntemlerle muhakeme etmelerini sağlayarak düşünme becerilerini,
- Mind Lab derslerimizde akıl ve düşünce oyunlarıyla stratejik ve hızlı düşünme karar verme, uygulama becerilerini,
- Planladığımız deney, gezi ve sosyal etkinliklerle hayatın içinde olarak hayat başarısını
YUKARILARA TAŞIDIĞIMIZA İNANIYORUZ !






Okulumuzda ikinci yabancı dil programı 1. Sınıftan başlayarak 8. Sınıfın sonuna kadar devam eder. Programımız “Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Programı” nda yer alan yeterlilik düzeylerini temel alır. Derslerimizde öğrenci merkezlilik esas olup, onların konuşma ve anlama becerilerini, iletişim kurma yetisini geliştirerek, ikinci yabancı dilin önemini ve farkındalığını sağlayan yöntem ve teknikler uygulanır. Okul olarak ikinci yabancı dil programında hedeflenen düzeyler:
Bilişim okur yazarlığı kazanımı hedefi ile öğrencilerimiz öncelikli olarak teknolojilerin doğru, güvenli ve sağlıklı kullanımını öğrenirler. Yaş gruplarına uygun birtakım uygulamalar ile okuma yazma sürecine destek verici çalışmalar yapılır. Bilgisayarın temel çalışma prensibini kavrayan ve temel donanımlarını etkin kullanan öğrencilerimiz kodlama uygulamaları ile problem analizi, çözüm üretme, çoklu bakış açısı geliştirme, eleştirel ve sistematik düşünme, neden sonuç ilişkilerini görebilme yetilerini geliştirirler.
Çocukların hızlı büyüdükleri bu dönemde derslerde öğrencilere büyük ve küçük kas gruplarının gelişimini sağlayıcı cimnastik çalışmaları, beden yönetme ve denge gibi özelliklerinin geliştirilebilmesini sağlayıcı hareket kombinasyonları eğitsel oyunlarla birlikte verilmektedir. Bunun yanında öğrencilerin çeşitli spor dallarıyla ilgili yeteneklerini ortaya çıkartmak, spor branşlarını tanıtmak hedeflenmektedir. Ayrıca spor dersi kazanımları ile fiziksel uygunluk gelişimleri testleri yapılarak (antropometrik ve fiziksel uygunluk testleri) öğrenci takip yazılım programı ile takip edilmektedir.


