• ANA SAYFA
  • KURUMSAL
    • Haber ve Duyurular
    • Atatürk Köşesi
    • Okul Yönetimi
    • Okul Müdüründen Mesaj
    • Eğitim Felsefesi
    • İnsan Kaynakları
    • Covid 19 Önlemlerimiz
    • KVKK
  • ANA SINIFI
    • Haber ve Etkinlikler
    • Eğitim Öğretim
    • Branş Etkinlikleri
      • 4 YAŞ GRUBU
      • 5 YAŞ GRUBU
      • HAZIRLIK GRUBU
    • Eğitim Kadrosu
    • Öğretmen Görüşmeleri
    • Yemek Listesi
    • Eğitim ve Yemek Ücretleri
  • İLKOKUL
    • Haber ve Etkinlikler
    • Eğitim Öğretim
    • Sınav Takvimi
    • Sınıf Düzeyleri
      • 1. Sınıf
      • 2. Sınıf
      • 3. Sınıf
      • 4. Sınıf
    • Eğitim Kadrosu
    • Sosyal Etkinlikler / Kulüpler
    • Öğretmen Görüşmeleri
    • Yemek Listesi
    • Eğitim ve Yemek Ücretleri
    • Hafta Sonu Görevleri
  • ORTAOKUL
    • Haber ve Etkinlikler
    • Eğitim Öğretim
    • Sınav Takvimi
      • 4.Sınıflar Sınav Takvimi
      • 5.Sınıflar Sınav Takvimi
      • 6.Sınıflar Sınav Takvimi
      • 7.Sınıflar Sınav Takvimi
      • 8.Sınıflar Sınav Takvimi
    • Sınıf Düzeyleri
      • 5. Sınıf
      • 6. Sınıf
      • 7. Sınıf
      • 8. Sınıf
    • Ders Anlatımları
    • Eğitim Kadrosu
    • Sosyal Etkinlikler / Kulüpler
    • Öğretmen Görüşmeleri
    • Yemek Listesi
    • Eğitim ve Yemek Ücretleri
    • Hafta Sonu Görevleri
  • İLETİŞİM
Logo
Logo
  • ANA SAYFA
  • KURUMSAL
    • Haber ve Duyurular
    • Atatürk Köşesi
    • Okul Yönetimi
    • Okul Müdüründen Mesaj
    • Eğitim Felsefesi
    • İnsan Kaynakları
    • Covid 19 Önlemlerimiz
    • KVKK
  • ANA SINIFI
    • Haber ve Etkinlikler
    • Eğitim Öğretim
    • Branş Etkinlikleri
      • 4 YAŞ GRUBU
      • 5 YAŞ GRUBU
      • HAZIRLIK GRUBU
    • Eğitim Kadrosu
    • Öğretmen Görüşmeleri
    • Yemek Listesi
    • Eğitim ve Yemek Ücretleri
  • İLKOKUL
    • Haber ve Etkinlikler
    • Eğitim Öğretim
    • Sınav Takvimi
    • Sınıf Düzeyleri
      • 1. Sınıf
      • 2. Sınıf
      • 3. Sınıf
      • 4. Sınıf
    • Eğitim Kadrosu
    • Sosyal Etkinlikler / Kulüpler
    • Öğretmen Görüşmeleri
    • Yemek Listesi
    • Eğitim ve Yemek Ücretleri
    • Hafta Sonu Görevleri
  • ORTAOKUL
    • Haber ve Etkinlikler
    • Eğitim Öğretim
    • Sınav Takvimi
      • 4.Sınıflar Sınav Takvimi
      • 5.Sınıflar Sınav Takvimi
      • 6.Sınıflar Sınav Takvimi
      • 7.Sınıflar Sınav Takvimi
      • 8.Sınıflar Sınav Takvimi
    • Sınıf Düzeyleri
      • 5. Sınıf
      • 6. Sınıf
      • 7. Sınıf
      • 8. Sınıf
    • Ders Anlatımları
    • Eğitim Kadrosu
    • Sosyal Etkinlikler / Kulüpler
    • Öğretmen Görüşmeleri
    • Yemek Listesi
    • Eğitim ve Yemek Ücretleri
    • Hafta Sonu Görevleri
  • İLETİŞİM
Özel Yeşilköy 2001 College > İlkokul > Sınıf Düzeyleri > 4. Sınıf

4. Sınıf

  • 1. Sınıf
  • 2. Sınıf
  • 3. Sınıf
  • 4. Sınıf
Türkçe

Türkçe

Matematik

Matematik

Fen Bilimleri

Fen Bilimleri

Sosyal Bilgiler

Sosyal Bilgiler

İngilizce

İngilizce

Almanca

Almanca

İnsan Hakları Yurttaşlık ve Demokrasi

İnsan Hakları Yurttaşlık ve Demokrasi

Trafik Güvenliği

Trafik Güvenliği

Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi

Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi

Yaratıcı Drama

Yaratıcı Drama

Bilişim Teknolojileri

Bilişim Teknolojileri

Görsel Sanatlar

Görsel Sanatlar

Müzik

Müzik

Beden Eğitimi

Beden Eğitimi

“Çağdaş Eğitim için Dünya ile Yarışıyoruz”

Özel Yeşilköy 2001 İlköğretim Kurumu

Yeşilköy Mh. Hamdullah Suphi Tanrıöver Sokak No:1 Bakırköy / İstanbul
bilgi@yesilkoy2001.k12.tr

Kurumsal

  • Atatürk Köşesi
  • Okul Yönetimi
  • Okul Müdüründen Mesaj
  • Eğitim Felsefesi
  • İnsan Kaynakları
  • KVKK

Ana Sınıfı

  • Haberler & Etkinlikler
  • Eğitim Öğretim
  • Branş Etkinlikleri
  • Ders Programları
  • Eğitim Kadrosu
  • Öğretmen Görüşmeleri
  • Yemek Listesi
  • Okul Ücretleri

İlkokul

  • Haberler & Etkinlikler
  • Eğitim Öğretim
  • Sınav Takvimi
  • Sınıf Düzeyleri
  • Eğitim Kadrosu
  • Sosyal Etkinlikler / Kulüpler
  • Öğretmen Görüşmeleri
  • Yemek Listesi
  • Okul Ücretleri
  • Hafta Sonu Görevleri

Ortaokul

  • Haberler & Etkinlikler
  • Eğitim Öğretim
  • Sınav Takvimi
  • TEOG
  • Sınıf Düzeyleri
  • Ders Anlatımları
  • Eğitim Kadrosu
  • Sosyal Etkinlikler / Kulüpler
  • Öğretmen Görüşmeleri
  • Yemek Listesi
  • Okul Ücretleri
  • Hafta Sonu Görevleri
Copyright © 2017 | Bütün hakları Özel Yeşilköy 2001 College'ye aittir.
Türkçe

 

1. sınıfın ilk döneminde: okuma ve yazma, okunaklı bitişik eğik yazı, görsel okuma anlatma, metin okuma, dikte, öykü okuma  izleme ve anlatım; ikinci dönemde: metne dayalı soruları yanıtlama, öykü kitaplarını yaratıcı okuma çalışmalarıyla irdeleme, noktalama işaretleri ve temel yazım kuralları çalışmalarını gerçekleştirmekteyiz.

Matematik

2001 Koleji’nde Matematik dersleri ana sınıfından itibaren öğrencilerin matematiği günlük yaşamlarında kullanmalarını cesaretlendirecek ve kolaylaştıracak şekilde tasarlanmıştır. Verilen problemlere ezberlenen çözümler yerine öğrencilerin kendi kurdukları problemlere getirdikleri farklı çözüm yolları ile onlara hem matematiksel düşünme becerisi kazandırmak hem de muhakeme yaparak düşünce becerilerini geliştirmek en temel hedefimizdir.

1.sınıf öğrencilerimiz matematik derslerinde, doğal sayıları tanır, bu sayılarla toplama çıkarma işlemleri ve ritmik sayma yapar. Bütün ve yarımı modeller üzerinde gösterir. Sayı örüntülerinde örüntünün kuralını bulur ve verilmeyen öğeyi belirleyerek örüntüyü tamamlar.Uzunlukları ve ağırlıkları ölçer, paraları ve takvimi tanır. Geometrik cisimleri bilir. 20 içinde problem çözer ve kurar.

2001 Koleji’nde öğrencilerimizin değişen ve hızla gelişen dünyaya uyum sağlamalarını kolaylaştıracak, matematiğe ilgi ve meraklarını arttırarak onlarda öğrenme heyecanı yaratacak bir öğretim ortamı oluşturulması için her türlü olanak sağlanmaktadır.

İngilizce

Özel Yeşilköy 2001 İlkokulu Yabancı Diller Bölümü olarak temel prensibimiz ilkokulu (4. Sınıf) bitiren öğrencilerimizin Common European Framework’de  (Avrupa Dilleri Öğretimi Ortak Çerçeve Programı)  belirlenen A2 düzeyinde dil yeterliliğine sahip olmalarıdır. Öğrencilerimiz 3. sınıfta Cambridge English Young Learners Starters ve 4. sınıfta Cambridge English Young Learners Movers sınavlarına girmektedirler.

1. sınıf  İngilizce programımızda, öğrencilerimizin anasınıfında tanıştıkları İngilizce dilini geliştirmeleri, kelime dağarcıklarını genişletmeleri ve konuşulan dili genel olarak anlamaları hedeflenmektedir. Bu derste, çeşitli ders ve çalışma kitapları takip edilir. Konuşma becerisini geliştirmek için öğrenciler gruplar halinde hikayeleri canlandırarak çeşitli oyunlar oynarlar. Ayrıca bu hikayeler, akıllı tahta aracılığıyla öğrencilerin keyifle katıldıkları “Konuşan Etkinlikler” ile desteklenmektedir. Öğrenciler ana dillerinde okumayı gerçekleştirdikten sonra, yıl boyunca Skills dersinde yaptıkları sesletim çalışmalarının desteğiyle İngilizce okumaya başlarlar. 1. sınıf İngilizce dersleri çok çeşitli oyun ve aktiviteler, şarkılar, videolar, görseller, oyun kartları, projeler, fiziksel/online oyunlar drama etkinlikleri ile desteklenir. Ders içi araçlar, dersi öğreten öğretmenler tarafından özenle seçilmekte veya  hazırlanmakta ve dil öğrenme teknolojileri yoğun olarak kullanmaktadır. Ayrıca derslerimiz disiplinler arası program dahilinde, diğer dersleri de desteklemektedir.

1.Sınıf İngilizce programımızda: sınıf içi yönergeleri alma ve yapma, okul eşyaları ve tanıtımları,aile üyelerimiz hakkında konuşabilme, vücudumuzun bölümleri, duygularımız, sahip olduklarımız ve olmadıklarımız hakkında konuşabilme, eşyalar ve yerleri hakkında konuşabilme, sevdiğimiz renkleri, hayvanları, yiyecekleri vs ifade edebilme, günlük öz bakım becerilerini ifade edebilme kazanımları yer almaktadır.

Almanca

Okulumuzda ikinci yabancı dil programı 1. Sınıftan başlayarak 7. Sınıfın sonuna kadar devam eder. Programımız “Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Programın’da yer alan yeterlilik düzeylerini temel alır. Derslerimizde öğrenci merkezlilik esas olup, onların konuşma ve anlama becerilerini, iletişim kurma yetisini geliştirerek, ikinci yabancı dilin önemini ve farkındalığını sağlayan yöntem ve teknikler uygulanır. Okul olarak ikinci yabancı dil programında hedeflenen düzeyler:
1.sınıf-6. sınıf: A1 (Temel konularda dili kullanır, kendini ve başkalarını tanıtabilir, günlük yaşamdaki basit ifadeleri anlar.)
7.sınıf: A2 (Temel konularda gereksinimlerini anlatır, basit bilgi alışverişinin söz konusu olduğu durumlarda iletişim kurar.)
1. sınıflarımızda Almanca dersi “Udo & Co 0” adlı ders ve çalışma kitabı ile haftada 2 ders saati olarak planlanmıştır.
2001 Kolejde 1. sınıf öğrencilerimiz ilk dönem yazıya geçmedikleri için görsel ve kinestetik yöntemlerle temel konuları (okul eşyaları, renkler, sayılar, aile bireylerinin isimleri…) öğrenirler. Konular ile ilgili Almanca şarkılar ve danslar ile desteklenir. Görseller ve kutu oyunları kullanarak eğlenerek öğrenirler. 2. Dönem yazıyla birlikte basit ve kısa cümle yazar ve söylerler.

Bilişim Teknolojileri

Bilişim okur yazarlığı kazanımı hedefi ile öğrencilerimiz öncelikli olarak teknolojilerin doğru, güvenli ve sağlıklı kullanımını öğrenirler. Yaş gruplarına uygun birtakım uygulamalar ile okuma yazma sürecine destek verici çalışmalar yapılır. Bilgisayarın temel çalışma prensibini kavrayan ve temel donanımlarını etkin kullanan öğrencilerimiz kodlama uygulamaları ile problem analizi, çözüm üretme, çoklu bakış açısı geliştirme, eleştirel ve sistematik düşünme, neden sonuç ilişkilerini görebilme yetilerini geliştirirler.

Almanca

Okulumuzda ikinci yabancı dil programı  1. Sınıftan başlayarak 8. Sınıfın sonuna kadar devam eder. Programımız “Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Programı” nda yer alan yeterlilik düzeylerini temel alır. Derslerimizde  öğrenci merkezlilik esas olup,  onların konuşma ve anlama becerilerini, iletişim kurma yetisini geliştirerek, ikinci yabancı dilin önemini ve farkındalığını sağlayan yöntem ve teknikler uygulanır. Okul olarak ikinci yabancı dil programında hedeflenen düzeyler:

1.sınıf-6. sınıf: A1 (Temel konularda dili kullanır, kendini ve başkalarını tanıtabilir, günlük yaşamdaki basit ifadeleri anlar.)

7.sınıf-8. sınıf: A2 (Temel konularda gereksinimlerini anlatır, basit bilgi alışverişinin söz konusu olduğu durumlarda iletişim kurar.)

2001 Kolejde 6. Sınıf öğrencilerimiz eski öğretilerine ek olarak A1.2 düzeyinde ülkeleri ve başkentleri, konuştukları dilleri, kendini tanıtmayı ve karşısındakini tanımayı, televizyon programlarını yorumlamayı öğrenirler.

Türkçe

Türkçe dersi kuşkusuz öğretim zincirinin en güçlü halkası olması gerekliliğiyle okulumuzda da akademik birimlerin temelini oluşturmaktadır. Türkçe dersinde gerçekleşen anlamlandırarak öğrenme diğer derslerdeki başarıya da doğrudan etki etmektedir.

Beşinci sınıf öğrencilerimiz Türkçe derslerinde eş ve zıt anlamlı sözcükleri kavrayıp gerçek, yan, mecaz ve terim anlamlı sözcükleri öğrenirler. Okuduklarında duygusal ve abartılı ifadeleri belirler, sorgularlar. Metinlerde geçen deyim ve atasözlerini cümle içinde kullanırlar. Okuduklarında öznel ve nesnel yargıları ayırt eder, sebep-sonuç ilişkisi kurarlar. Metinlerde imla kurallarını uygularlar.

Zümremizin temel hedefi okuyan nesilleri okuduğunu anlama ve anlatma noktasında belirli bir düzeye getirerek okumanın gücünü diğer derslerde de kullanabilmektir. Bu nedenle 1. Sınıfın ikinci döneminde başlayan “Yaratıcı Okuma” çalışmalarına dördüncü sınıfta da devam etmekte ve bu çalışmaları “Yaratıcı Drama” derslerimiz, “Okuma Saatlerimiz” ve “Kütüphane Saatlerimiz” le desteklemekteyiz.. Öğrencilerimiz, eş zamanlı olarak okudukları eserlerden   kavram haritaları oluşturarak analiz etmeyi, elde ettiği bireysel verileri sınıf arkadaşları ile paylaşarak bilgiyi sentezlemeyi, elde ettiklerini objektif gözle inceleyerek de eleştirel düşünmeyi gerçekleştirmektedir.

Türkçe zümresi olarak derslerimizde analiz ve sentez, tümevarım ve tümdengelim, değerlendirme ve direkt dil öğretim metodu gibi problem çözmede kullanılan ve yargı ile anlama gücüne dayalı bilimsel yöntemler kullandığımız gibi, bu dersin özel öğretim yöntemlerinden olan; okuma ve dinleme, konuşma ve yazma, dili kurallarına göre kullanma kazanımlarını da en üst düzeyde vermeyi hedefliyoruz.

Okulumuzda Türkçe öğretimimizi, şu uygulamalardan oluşturmaktayız:

  • Etkili okuma ve anlamlandırarak öğrenme
  • Şair ve yazar biyografisi hakkında bilgi sahibi olma
  • Yaşayan yazarlar ile bir araya gelip okunan eser üzerinde çalışmalar yapma
  • Farklı edebi türleri tanıma ve yazma
  • Öykü, masal, şiir tamamlama
  • Öykü, şiir resimleme
  • Anıyı öyküleştirme–oyunlaştırma
  • Verilen sözcüklerle paragraf oluşturma
  • Verilen resimlerle öykü, masal oluşturma
  • Verilen cümlelerle paragraf oluşturma, çağrışımları yazma
  • Karikatürde işlenen konuya/iletiye ilişkin söz yazma
Almanca

Okulumuzda ikinci yabancı dil programı 1. Sınıftan başlayarak 8. Sınıfın sonuna kadar devam eder. Programımız “Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Programı” nda yer alan yeterlilik düzeylerini temel alır. Derslerimizde öğrenci merkezlilik esas olup, onların konuşma ve anlama becerilerini, iletişim kurma yetisini geliştirerek, ikinci yabancı dilin önemini ve farkındalığını sağlayan yöntem ve teknikler uygulanır. Okul olarak ikinci yabancı dil programında hedeflenen düzeyler:

1.sınıf-6. sınıf: A1(Temel konularda dili kullanır, kendini ve başkalarını tanıtabilir, günlük yaşamdaki basit ifadeleri anlar.)

7.sınıf-8. sınıf: A2 (Temel konularda gereksinimlerini anlatır, basit bilgi alışverişinin söz konusu olduğu durumlarda iletişim kurar.)

3. sınıf öğrencilerimiz 1. ve 2. sınıf öğretilerine ek olarak akıllı tahta uygulamalı ders kitabımızda, Almanca konuşan ülkeleri tanır, çocuk oyunlarının isimleri ve bu oyunları sevip sevmediğini, eylemleri, haftanın günlerini, ayları ve mevsimleri öğrenirler

Türkçe

Türkçe dersi kuşkusuz öğretim zincirinin en güçlü halkası olması gerekliliğiyle okulumuzda da akademik birimlerin temelini oluşturmaktadır. Türkçe dersinde gerçekleşen anlamlandırarak öğrenme diğer derslerdeki başarıya da doğrudan etki etmektedir.

6. sınıfta öğrencilerimiz şiir dilinin farklılığını ayırt ederler. Metin türüyle ilgili özellikleri kavrarlar. Kelimenin yapı özellikleriyle ilgili bilgi ve kuralları kavrarlar. Anlatımın kimin ağzından yapıldığını belirleyerek okuduklarında örtülü anlamları bulabilirler.  Metindeki anahtar kelimeleri ve metnin ana duygusunu belirleyebilirler. İsim tamlamalarının kuruluş ve anlam özelliklerini, noktalama işaretlerinin görevlerini öğrenirler. Cümle içinde isim ve sıfat tamlamaları arasındaki farkı kavrayarak ikisi arasındaki benzerlik ve farklılıkları analiz edebilirler. Ünsüz yumuşaması kuralını kavrayarak yazım kurallarında uygulamaya geçirirler. Okuduklarındaki amaç-sonuç ilişkisini belirlerler. Adın yerine geçen sözcükleri (adıllar) öğrenirler Metnin konusunu ve ana fikrini belirleyebilirler.

Zümremizin ilk hedefi okuyan nesilleri okuduğunu anlama ve anlatma noktasında belirli bir düzeye getirerek okumanın gücünü diğer derslerde de kullanabilmektir.Bu nedenle 1. Sınıfın ikinci döneminde başlayan “Yaratıcı Okuma” çalışmalarına dördüncü sınıfta da devam etmekte ve bu çalışmaları “Yaratıcı Drama” derslerimiz, “Okuma Saatlerimiz” ve “Kütüphane Saatlerimiz” le desteklemekteyiz.. Öğrencilerimiz, eş zamanlı olarak okudukları eserlerden   kavram haritaları oluşturarak analiz etmeyi, elde ettiği bireysel verileri sınıf arkadaşları ile paylaşarak bilgiyi sentezlemeyi, elde ettiklerini objektif gözle inceleyerek de eleştirel düşünmeyi gerçekleştirmektedir.

İkinci önemli hedefimiz ise öğrencilerin sınav sırasında herhangi bir bilgi eksikliği olmadığı halde okuma hatası yüzünden yanlış yanıtladığı soruların önüne geçmektir. Öğrenciler zaman zaman sınavlarda bilgi eksiği olmadığı halde soruyu hatalı okudukları için yanlış yanıt verirler. Bu hataların başında noktalama işaretlerine dikkat etmemek, son ekleri yanlış okumak(-me ,-ma…) satır atlamak, harf çıkarma ya da ekleme vb. unsurlar gelir.

Bu sorunun çözümünde bizler:

  • Sesli okuma çalışmalarına ağırlık veriyor
  • Soru nasıl çözülür sorunsalını ayrıntılı değerlendiriyor
  • Noktalama işaretlerinin, eklerin ve etkili okumanın önemi üzerinde duruyoruz.

Türkçe zümresi olarak derslerimizde analiz ve sentez, tümevarım ve tümdengelim, değerlendirme ve direkt dil öğretim metodu gibi problem çözmede kullanılan ve yargı ile anlama gücüne dayalı bilimsel yöntemler kullandığımız gibi, bu dersin özel öğretim yöntemlerinden olan; okuma ve dinleme, konuşma ve yazma, dili kurallarına göre kullanma kazanımlarını da en üst düzeyde vermeyi hedefliyoruz.

İngilizce

Yeşilköy 2001 Koleji Yabancı Diller Ortaokul Bölümü olarak, Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Programında yer alan B1+  yeterlilik düzeyimezun olacak öğrencilerimiz için hedeflenmektedir. Öğrencilerimiz 8. sınıftan mezun olduklarında  yazılı olarak görüşlerini, duygularını ve fikirlerini etkin bir şekilde ifade edebilir  ve nedenlerini açıklayabilirler. Anadili İngilizce olan bir ülkede bağımsızca yaşayabilir ve ülkemizdeki özel okul  hazırlık atlama sınavlarında geçer not alarak başarı gösterirler. Milli Eğitim Bakanlığı’nın 8.Sınıflar için hazırlamış olduğu İngilizce program dahilinde 8. sınıf kazanımlarını edinerek, uygulanan LGS sınavlarında üstün başarı gösterirler.

6. Sınıf İngilizce derslerinde öğrencilerimiz,

  • Hedeflenen seviyedeki ifade ve deyimleri anlar ve kullanabilir.
  • Yazılı ifadeleri anlar ve kendi yorumunu katarak kısa kompozisyonlar yazar.
  • Kendisine yöneltilen soruları anlar ve özgüvenle yanıtlar.
  • Anadili İngilizce olan kişilerle iletişim kurabilir.
  • Dinleme-anlama, Okuma-anlama becerilerini kullanarak verilen metinlerden anlam çıkarabilir.
  • Hedef dilin kültürüne uygun ifadeleri, beden dilini  ve mimikleri kullanabilir.
  • Hedef dilin kültürüne uygun ifadeleri, beden dilini  ve mimikleri kullanabilir.
Müzik

Müzik dersi, kişilik gelişiminde yaşamın her aşamasında önemli bir etkendir. Yapılan birçok araştırma, müziğin psikolojik ve fizyolojik gelişimi etkilediğini ortaya koymaktadır.Müzik, bireyin toplumsallaşmasında, doğuştan getirdiği yaratıcılık özelliğinin gelişmesinde, kendini ifade etmesinde, anadilini öğrenmesinde, zeka gelişiminde önemli katkılar sağlamaktadır.

Derslerimizde öğrencilerimiz çelik üçgen, ritim çubukları, zil, marakas kullanarak müzik çalışmalarını seslendirirler. Disiplinler arası işbirliği çerçevesinde planlanan çalışmalarla diğer derslere ait temaların ve kazanımların ilişkilendirildiği şarkılar, marşlar öğrenirler ve seslendirirler.

Görsel Sanatlar


Yeşilköy 2001 Koleji olarak görsel sanatlar derslerinde hedefimiz: Temel sanatsal  kavramların bilgisine sahip,  sanatçının ve sanat eserinin değerinin bilen ve saygı gösteren, kültürel mirasına sahip çıkan, estetik algılayışı gelişmiş bireyler yetiştirmektir. Kültürel destek açısından her yıl ulusal ve uluslararası farklı sanatçı incelemeleri yapılarak dersler desteklenmektedir. Öğrencilerimizin duygu ve düşüncelerini teknik bilgi ve becerileri ile ifade edebilmeleri bizim için önemlidir.

1. sınıf Görsel Sanatlar derslerinde masal veya hikaye resimleme, renkler, ana renkler, ara renkler,çizgisel çalışmalar, bir tek tonuyla resimleme, suluboya tekniği, portre çalışmaları (hayalden tasarımlar) simetri ip çalışmaları, geometrik desenleri renklendirme çalışmaları yapılmaktadır.

Mind Lab

Çocuklar en iyi şekilde öğrenmek için, mücadeleci, çekici ve heyecan verici deneyimlerin bir parçası olmalıdırlar. Onların severek oynamaları en güçlü içsel motivasyon ve ilham kaynağıdır. Öğretmenlerin, zamanla çocukları kaynaştırmaları ve uzmanlıkla eğitici notlarını iletebilmeleri için en iyi eğitimsel araçlara ihtiyaçları vardır. Mind Lab düşünme ve yaşam becerileri ile birleşik okul müfredatımızın gereksinimlerine çözüm getirmeyi ve okulumuzda en iyi şekilde uygulanması için gerekli tüm teknik bilgi ve materyalleri içerir. Amaç gelecek neslin; bilişsel, duygusal ve sosyal becerilerini kuvvetlendirerek, onlara düşüncelerini nasıl aktaracaklarını öğretmek ve öğrencileri “öğrenmeyi öğrenmek” için cesaretlendirerek 21. yüzyılın karmaşık zorluklarına hazırlamak ve onların kabul gören, katılımcı ve mutlu bireyler olmalarını sağlamaktır.

“Çocuklar zor ile değil, oynayarak öğrenmelidirler.”

“Bir kişiyi bir saatlik oyun içinde, bir yıllık sohbetten daha fazla tanırsınız.”

Felsefeleriyle işlenen derslerimizde:

  • Sosyal yönden öğrenci kazanımlarımız: takım çalışması, işbirliği, rekabetle başa çıkma, etkili iletişim, kurallara saygı duyma, diğerlerini kabul etme
  • Duygusal yönden öğrenci kazanımlarımız: duyguları kontrol etme, kişisel tatminleri erteleme, sabır, azim, hatalardan ders çıkarma, öz disiplin
  • Bilişsel yönden öğrenci kazanımlarımız: problem çözme, karar verme, ileriye dönük planlama, mantıklı düşünme, dil gelişimi açısından gelişme

olarak sıralanabilir.

1.sınıf oyunlarımızla ”dedektif metodu”, ”trafik ışıkları”, ”deneme yanılma”, ”göçmen kuşlar” metodları ile mantıklı düşünme, planlama ve karar verme süreçlerini yapılandırmalarına yardımcı olma, soruya doğru yanıtı bulma, doğru soruyu sorma, bilgi ve verileri organize etmek ve yeniden oluşturmak için soruları nasıl kullanacağını bilme, oyun sırasında farklı durumları karşılaştırma ve bağlantı kurma, karar verme, bir veya daha fazla bilgi kaynağını değerlendirme becerilerini geliştiriyoruz.

Matematik

2001 Koleji olarak matematik öğretimimizde en temel amacımız; öğrencilerimize “matematiksel düşünce sistemini” öğretmek, bunun yanında ülkemizin gerçeği olan LGS sınavına öğrencilerimizi layıkıyla hazırlamaktır.

Öğrencilerimize, temel matematiksel becerileri (problem çözme, akıl yürütme, ilişkilendirme, genelleme, iletişim kurma, duyuşsal ve psikomotor gelişim) ve bu becerilere dayalı yetenekleri kazandırmak, bunları gerçek hayat problemlerine uyarlamalarını sağlamak, mantığın ve eleştirel düşünmenin uygulama alanlarını yaşatarak göstermek, insan zekâsının bu yolda işlemesi görevini anlamalarına yardımcı olmaktır.

Altıncı sınıf öğrencilerimiz matematik derslerinde Doğal Sayılar, Kesirler, Veri, Tablo ve Grafikler, Tam Sayılar, Çevre, Alan, Hacim adlı öğrenme alanlarında içeriklerle karşılaşırlar. Basitten karmaşığa, somuttan soyuta ilkesine uyularak öğrenmenin daha kolay olmasının sağlandığı matematik derslerinde  öğretilen konunun alıştırmalarla desteklenmesi ve bu alıştırmaların aşağıdaki şekilde yaptırılması şarttır.

  • Doğruluk, çabukluğa feda edilmemelidir.
  • Dikkat, ilgi, çaba birlikte yürütülmelidir.
  • Alıştırma çalışmalarının öğrencilerin isteğiyle olmasına önem verilmelidir.
  • Gereksiz ve tek tip işlemler üzerinde alıştırmayla boşuna zaman kaybedilmemelidir.
  • Alıştırmalar gerçek şartlara uygulanmalıdır.
  • Alıştırmalar bir defada değil, araya zaman katılarak tekrarlanmalıdır.

2001 Koleji’nde öğrencilerimizin değişen ve hızla gelişen dünyaya uyum sağlamalarını kolaylaştıracak, matematiğe ilgi ve meraklarını arttırarak onlarda öğrenme heyecanı yaratacak bir öğretim ortamı oluşturulması için her türlü olanak sağlamaktadır.

Beden Eğitimi

Çocukların hızlı büyüdükleri bu dönemde derslerde öğrencilere büyük ve küçük kas gruplarının gelişimini sağlayıcı cimnastik çalışmaları, beden yönetme ve denge gibi özelliklerinin geliştirilebilmesini sağlayıcı hareket kombinasyonları eğitsel oyunlarla birlikte verilmektedir. Bunun yanında öğrencilerin çeşitli spor dallarıyla ilgili yeteneklerini ortaya çıkartmak, spor branşlarını tanıtmak hedeflenmektedir. Ayrıca spor dersi kazanımları ile fiziksel uygunluk gelişimleri testleri yapılarak (antropometrik ve fiziksel uygunluk testleri) öğrenci takip yazılım programı ile takip edilmektedir.

İnsan Hakları Yurttaşlık ve Demokrasi

 

İnsan Hakları Yurttaşlık ve Demokrasi dersinin amacı insani değerleri benimseyen, hak, özgürlük ve sorumluluk bakımlarından çocuk olmanın ayrıcalıklarını keşfeden, hak ve özgürlüklerin kullanılabilmesi için sorumluluk üstlenen, insan hakları ve demokrasinin geliştirilmesi için insanlara eşit ve adil davranan, iş birliğine dayalı ve demokratik kararlar alan, ortak yaşama ilişkin sorunların çözümünde uzlaşı arayan kurallara uyararak hak ve özgürlüklerin korunmasına ve geliştirilmesine destek olan birlikte yaşam koşullarının iyileştirilmesi ve geliştirilmesi için sorumluluk üstlenen öğrenciler yetiştirmektir.

Programın uygulanmasında geleneksel bir ders kitabı anlayışı yerine kendi kültürümüzün ve medeniyetimizin değerlerini içeren masallar üzerinden kazanımların işlenmesi tercih edilerek insan hakları, yurttaşlık ve demokrasi ile ilgili değerlerin içselleştirilmesi amaçlanmıştır.

Bu derste öğrencilerimiz İnsan olmanın niteliklerini açıklar. Hak, özgürlük ve sorumluluk arasındaki ilişkiyi fark eder. Hak ve özgürlüklerini kullanabilen ve kullanamayan çocukların yaşantılarını karşılaştırır. İnsanların farklılıklarına saygı gösterir. İnsanlar arasındaki anlaşmazlıkların nedenlerini açıklar. Kural, özgürlük ve hak arasındaki ilişkiyi değerlendirir. Birlikte yaşamak için bir yurda ihtiyaç olduğunu bilir. Devletin yurttaşlarına karşı sorumluluklarını fark eder.

Türkçe


Türkçe dersi kuşkusuz öğretim zincirinin en güçlü halkası olması gerekliliğiyle okulumuzda da akademik birimlerin temelini oluşturmaktadır. Türkçe dersinde gerçekleşen anlamlandırarak öğrenme diğer derslerdeki başarıya da doğrudan etki etmektedir.

Türkçe derslerinde dinleme, okuma, yazma, konuşma, görsel okuma ve görsel sunu alanlarından belirlenen kazanımlar gerçekleştirilirken metinlerden yararlanılır. Dördüncü sınıf öğrencilerimiz, eşanlamlı, eşsesli, zıt anlamlı kelimeleri metinler üzerinde çalışırlar. Noktalama ve yazım kuralları metinler üzerinde öğrencilere uygulamalı olarak anlatılır.

Zümremizin temel hedefi okuyan nesilleri okuduğunu anlama ve anlatma noktasında belirli bir düzeye getirerek okumanın gücünü diğer derslerde de kullanabilmektir.Bu nedenle 1. Sınıfın ikinci döneminde başlayan “Yaratıcı Okuma” çalışmalarına dördüncü sınıfta da devam etmekte ve bu çalışmaları “Yaratıcı Drama” derslerimiz, “Okuma Saatlerimiz” ve “Kütüphane Saatlerimiz” le desteklemekteyiz.. Öğrencilerimiz, eş zamanlı olarak okudukları eserlerden kavram haritaları oluşturarak analiz etmeyi, elde ettiği bireysel verileri sınıf arkadaşları ile paylaşarak bilgiyi sentezlemeyi, elde ettiklerini objektif gözle inceleyerek de eleştirel düşünmeyi gerçekleştirmektedir.

Okulumuzda Türkçe öğretimimizi, şu uygulamalardan oluşturmaktayız:

Etkili okuma ve anlamlandırarak öğrenme
Şair ve yazar biyografisi hakkında bilgi sahibi olma
Yaşayan yazarlar ile bir araya gelip okunan eser üzerinde çalışmalar yapma
Farklı edebi türleri tanıma ve yazma
Öykü, masal, şiir tamamlama
Öykü, şiir resimleme
Anıyı öyküleştirme–oyunlaştırma
Verilen sözcüklerle paragraf oluşturma
Verilen resimlerle öykü, masal oluşturma
Verilen cümlelerle paragraf oluşturma, çağrışımları yazma
Karikatürde işlenen konuya/iletiye ilişkin söz yazma
Her gün yapılan okuma saatleri ile okuma hızını arttırma
Kütüphaneyi etkin kullanarak, sözlük ansiklopedi ve kaynak eserlerden yararlanma yeteneği kazanma
Yapılan hazırlıksız konuşma yarışmaları ile öğrencilerin hızlı düşünme becerisini geliştirme

Matematik

 

2001 Kolejinde matematik dersleri ana sınıfından itibaren öğrencilerin matematiği günlük yaşamlarında kullanmalarını cesaretlendirecek ve kolaylaştıracak şekilde tasarlanmıştır. Matematik derslerinde en temel amacımız öğrencilerimize “matematiksel düşünce sistemini” öğretmektir.

4.Sınıf öğrencilerimiz matematik derslerinde, 4,5,6 basamaklı doğal sayıları tanır ve çözümlemelerini yapar. En çok dört basamaklı doğal sayılarla toplama, çıkarma, çarpma ve bölme işlemlerini yapar. Kesir kavramını modeller üzerinde gösterir, pay ve payda kavramlarını bilir, paydaları aynı kesirlerde toplama ve çıkarma işlemlerini yapar. Ondalık kesirleri yazar ve okur.

Okulumuzda öğrencilerimizin değişen ve hızla gelişen dünyaya uyum sağlamalarını kolaylaştıracak, matematiğe ilgi ve meraklarını arttırarak onlarda öğrenme heyecanı yaratacak bir öğretim ortamı oluşturulması için her türlü olanak sağlanmaktadır.

Fen Bilimleri

2001 Koleji’nde Fen Bilimleri derslerinde temel amaç öğrencilerin günlük hayatta karşılaştıkları problemleri bilimsel yöntemi benimseyerek çözebilme yeteneklerini geliştirmektir. MEB programlarının uygulanması kapsamında, deneyler ve etkinliklerle zenginleştirilen derslerde fen kavramlarının öğrenilmesi sağlanır.

Fen Bilimleri dersi ile 3.sınıfta tanışan öğrencilerimiz 4. sınıf Fen Bilimleri dersinde destek ve hareket sistemini, kanın vücutta dolaşımını ilgili yapı ve organları model üzerinde gösterirler. Soluk alıp vermede önemli olan organ ve yapıları, nabız, egzersiz kavramlarıyla egzersiz yapmanın önemini bilirler. Kuvvetin, cisimlerin hareket ve şekillerini değiştirmesine yönelik deneyler yapar ve sonucu tartışır. Mıknatısı tanır ve günlük yaşamdaki kullanım alanlarına örnekler verirler. Maddenin halleri, maddenin ölçülebilir özellikleri (kütle ve hacim), ısınma, soğuma, hâl değişimi, erime, donma, madde ve cismi ayırma, ışık ve ses, basit elektrik devreleri, dünyamızın dönme hareketlerini ve bunun sonuçlarını öğrenirler

Sosyal Bilgiler

Sosyal Bilgiler dersinin amacı Atatürk ilkeleri ve inkılaplarını benimsemiş, tarihini ve kültürünü kavramış, temel demokratik değerlerle donanmış ve insan haklarına saygılı, yaşadığı çevreye duyarlı, bilgiyi deneyimlerine göre yorumlayıp sosyal ve kültürel bağlam içinde oluşturan, kullanan ve düzenleyen, sosyal katılım becerisi gelişmiş , sosyal yaşamda etkin, üretken, haklarını ve sorumluluklarını bilen yurttaşlar yetiştirmektir.

Bu derste öğrencilerimiz, bireysel farklılıkları tanır ve kabul eder, sahip olduğu resmî kimlik belgelerindeki bilgileri analiz ederek kişisel kimliğine ilişkin çıkarımlarda bulunur, yaşamına ilişkin belli başlı olayları kronolojik sıraya koyar. Sözlü tarih yöntemi kullanarak ve nesnelere dayanarak aile tarihi oluşturur, Millî Mücadele’nin kazanılmasında ve Cumhuriyetin ilanında Atatürk’ün rolünü fark eder. Çeşitli yöntemlerle çevresindeki herhangi bir nesnenin kendisine göre bulunduğu yönü bulur, çevresinde gördüklerini şekil ve şemalarla anlatır, çevresindeki bir yerin krokisini çizer ve bulgularını resimli grafiklere aktarır, çevresinde gördüğü doğal ve beşerî unsurları ayırt eder, doğal afetler karşısında hazırlıklı olur. İhtiyaçlarından hareket ederek insanların temel ihtiyaçları hakkında çıkarımlarda bulunur bilinçli bir tüketici olarak haklarını kullanır ve ihtiyaçlarla meslekleri ilişkilendirir. Ön bilgi ve yaşantısını kullanarak çevresindeki belli başlı sosyal problemler ya da ihtiyaçlarla grup, kurum ve sosyal örgütleri ilişkilendirir.

Teknolojik ürünlerin hayatımızda ve çevremizde yaptığı değişiklikleri dikkate alarak geçmişle bugünü karşılaştırır. Yaşadığı yerin yerel yönetim birimlerini tanır ve kamu hizmetlerinin yürütülmesinde yerel yönetimlerin rolünü açıklar. Dünya üzerinde çeşitli ülkeler olduğunu fark eder kendisi ile başka bir toplumdaki yaşıtlarının yaşamlarını karşılaştırır.

İngilizce

Özel Yeşilköy 2001 İlkokulu Yabancı Diller Bölümü olarak temel prensibimiz ilkokulu (4. Sınıf) bitiren öğrencilerimizin Common European Framework’de (Avrupa Dilleri Öğretimi Ortak Çerçeve Programı) belirlenen A1 düzeyinde dil yeterliliğine sahip olmalarıdır.Öğrencilerimiz 3. Sınıfta Cambridge English Young Learners Starters ve 4. Sınıfta Cambridge English Young Learners Movers sınavlarına girmektedirler.
4.Sınıf İngilizce programımız Main Course, Skills ve LGS çalışmalarını destekleyen Milli Eğitim programı olmak üzere farklı derslerden oluşmaktadır. Main Course dersinde dilbilgisi kalıpları işlenmekte; bu içerik akıllı tahtada interaktif çalışmalar, projeler ve oyunlarla zenginleştirilmektedir. Buna ek olarak, öğrencilerimizin alacakları Cambridge Young Learners Movers sınavlarına hazırlık çalışmaları yapılmaktadır. Derste çeşitli zamanlara ve dilbilgisi kalıplarına giriş ve kullanma becerilerinin pekiştirilmesine önem verilmektedir. Grup çalışması, teknolojinin de ağırlıklı olarak kullanımıyla, öğrencilerin sözel ve iletişim becerilerinin geliştirilmesinde önemli bir rol oynar. Ders içi araçlar, dersi öğreten öğretmenler tarafından özenle hazırlanmakta ve dil öğrenme teknolojileri yoğun olarak kullanılmaktadır. Öğrencilerin, derslerde etkin, yaratıcı olmaları ve dış dünya ile bağlantı kurmaları sağlanmaktadır. Skills dersi ise listening-speaking-reading-writing becerilerinin geliştirilmesi ve Cambridge English Young Learners Starters sınavına hazırlanma üzerine planlanmıştır. LGS çalışmalarını destekleyen ders saatlerinde ise Milli Eğitim Bakanlığı’nın 4. Sınıflar için hazırlamış olduğu İngilizce program temel alınarak öğrencilerin bu program dahilinde 4.sınıf sonunda öğrenmiş olmaları gereken kelime bilgisi ve gramatik yapı hedeflenir.

4.Sınıf İngilizce programımızda; okul ders programı ve sevip sevmedikleri dersler hakkında soru sorup kendilerini ifade edebilme, nicelendiriciler kullanarak yiyecekler ile ilgili soru cevaplar,günlük rutin hakkında saatler ve sıklık zarfları kullanarak cümleler kurabilme,bir şehirdeki binalar ve yerler hakkında yer zarfları kullanarak cümleler kurabilme, düzenli ve düzensiz fiillerden oluşan dağarcıklarıyla geçmiş zaman kullanarak önceki deneyimlerimizden bahsetme, sıfat çeşitleri,gelecek zamanda yapacaklarını ifade edebilme kazanımları yer almaktadır.

Almanca

Okulumuzda ikinci yabancı dil programı 1. Sınıftan başlayarak 8. Sınıfın sonuna kadar devam eder. Programımız “Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Programı” nda yer alan yeterlilik düzeylerini temel alır. Derslerimizde öğrenci merkezlilik esas olup, onların konuşma ve anlama becerilerini, iletişim kurma yetisini geliştirerek, ikinci yabancı dilin önemini ve farkındalığını sağlayan yöntem ve teknikler uygulanır. Okul olarak ikinci yabancı dil programında hedeflenen düzeyler:

1.sınıf-6. sınıf: A1(Temel konularda dili kullanır, kendini ve başkalarını tanıtabilir, günlük yaşamdaki basit ifadeleri anlar.)

7.sınıf-8. sınıf: A2 (Temel konularda gereksinimlerini anlatır, basit bilgi alışverişinin söz konusu olduğu durumlarda iletişim kurar.)

2001 Kolejde 4. Sınıf öğrencilerimiz akıllı tahta uygulamalı ders kitabımızda, okul eşyalarının isimleri, hayvanların isimlerini, kıyafetlerin isimlerini ve üzerindeki kıyafetlerin nasıl olduklarını tarif ederler.

Trafik Güvenliği

Trafik ve İlk Yardım dersinde çocuklar; trafiğin ne olduğunu, bir yaya olarak trafikte nasıl davranılması gerektiğini, toplu taşım araçlarından nasıl yararlanılacağını, temel ilk yardım konularının neler olduğunu yaparak, yaşayarak öğrenirler. Taşıtların günlük yaşamdaki önemini bilirler.

Bu derste öğrenciler taşıtların günlük yaşamdaki önemini bilir, trafiği oluşturan öğeleri tanır, trafik kazalarının nedenlerini kavrar, trafik kurallarına uyulmaması hâlinde karşılaşılabilecek tehlikeleri kavrar, ilk yardımın insan hayatındaki önemini kavrar, trafik kurallarına uyma alışkanlığı kazanır.

Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi

Birleştirici ve bütünleştirici bir eğitimi amaçlayan okulumuz, Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Derslerinde de, toplumsal birlikteliğe ve dayanışmaya önem vermektedir. Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün dediği gibi, ulusumuzu çağdaş uygarlık düzeyine ulaştırmak,bireyi bu eylemi gerçekleştirecek şekilde yetiştirmekle olur.Bu da kapsamlı bir eğitim süreci gerektirir. Bu süreçte kabul gören bazı değerlerin dünya şartlarına cevap verebilecek nitelikte olması gerekirken, çağdaş eğitim anlayışını içinde ele alacak ve motivasyonu arttıracak bir değerler bütününe ihtiyaç duyulmaktadır.

Yeşilköy 2001 Koleji olarak haftada 2 ders saati olan Din Kültürü ve Ahlak bilgisi derslerinde sevgi ortamını pekiştirmeye yönelik, korkuya değil sevgiye dayalı bir din öğretimi hedef alınmaktadır. Çevremizdeki dini semboller,günlük hayatta kullanılan bazı dini ifadeler, selamlaşmak, dostluk ve kardeşlik, aile içi ilişkilerde sevgi-saygı gibi değerler, çizgi filmler ya da küçük hikayelerle desteklenmektedir.

Yaratıcı Drama

Genel amacı yaparak ve yaşayarak öğrenme olan yaratıcı drama, okulumuzda anasınıfından 8. sınıfa kadar haftada 1 ders saati olarak yapılmaktadır. Derslerimizde yaratıcı dramanın özünde olan kendini tanıma, sanat anlayışı ve ruhu, grup planlaması ve grupla karar verme, eleştirel düşünme yeteneği, sosyal gelişim ve birlikte çalışma, iletişim, olayları değerlendirme yeteneği, empati, problem çözme, dil, hayal gücü ve yaratıcılık becerilerinin geliştirilmesine yönelik kazanımlarının yanı sıra Türkçe, Sosyal Bilgiler, Müzik ve Görsel Sanatlar dersleri ile ortaklaşa, birbirini destekleyen disiplinler arası çalışmalar yürütmekteyiz. Ayrıca, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık birimimizle iletişim içerisinde olup öğrencilerimizin farkındalık düzeylerini arttırmaya yönelik çalışmalar yapmaktayız.

Bilişim Teknolojileri

4.sınıflarda Bilgi ve iletişim teknolojilerinin doğru, etkin ve güvenli kullanımı önceliğimizdir. Buna bağlı olarak yaş gruplarına uygun sunum hazırlama, tablolar, veritabanı oluşturma, metin düzenleme, gibi çeşitli uygulamalar yapılmaktadır. Ağ (Network) kavramları detaylandırılır. Programlamanın temelini oluşturan Algoritma ve Akış diyagramlarını kavrayan öğrencilerimiz yaş gruplarına uygun kodlamaları çok rahat yapabilmektedirler.

Görsel Sanatlar

Yeşilköy 2001 Koleji olarak görsel sanatlar derslerinde hedefimiz: Temel sanatsal kavramların bilgisine sahip, sanatçının ve sanat eserinin değerinin bilen ve saygı gösteren, kültürel mirasına sahip çıkan, estetik algılayışı gelişmiş bireyler yetiştirmektir. Kültürel destek açısından her yıl ulusal ve uluslararası farklı sanatçı incelemeleri yapılarak dersler desteklenmektedir. Öğrencilerimizin duygu ve düşüncelerini teknik bilgi ve becerileri ile ifade edebilmeleri bizim için önemlidir.

4. sınıf görsel sanatlar derslerimizde çizgisel desen çalışmaları, akrilik ve guaş boyama teknikleri, resim yarışmaları (Cumhuriyet Bayramı, 10 Kasım, vb…) kolaj kağıt mozaik çalışmaları ve üç boyutlu heykeller yapılmaktadır.

Müzik

4. sınıf müzik derslerinde Orff-Schulwerk ve Dalcroze, Kodaly gibi özel müzik eğitimi alanlarından destek alarak yaptığımız doğaçlama çalışmaların yanı sıra, öğrencilerimizde birlikte şarkı söyleme bilincini geliştirecek toplu ses eğitimi ve okul çalgısı (melodika) eğitimi vermekteyiz. Temel nota okuma-yazma, ritmik okuma ve piyano eşlikli basit solfej okuma çalışmalarına ek müzik oyun materyalleri ile müzik aletleri, besteciler ve temel müzik terimleri ile ilgili genel bilgileri de eğlenceli bir teknikle öğrencilerimize kazandırmayı hedeflemekteyiz.

Okul koromuz, bandomuz, orkestramız ve bireysel olarak tüm öğrencilerimiz; törenler ve kutlamaların yanı sıra, yıl sonunda gerçekleştirdiğimiz ‘Müzik Şöleni’ okul konserinde de yeteneklerini sergileme imkanı bulmaktadırlar.

Beden Eğitimi

Öğrencilerimizi yetenekli oldukları branşlara yönlendirmek suretiyle okul takımlarımızın ilgili yaş gruplarına yerleştirmek, takım ruhunu geliştirmek, birlikte hareket edebilmeyi, kazanmayı ve kaybetmeyi olgunlukla kabullenebilmeyi, bir takım olmayı öğretebilmektir. Ayrıca spor dersi kazanımları ile fiziksel uygunluk gelişim testleri yapılarak (antropometrik ve fiziksel uygunluk testleri) öğrenci takip yazılım programı ile takip edilmektedir.

Web sitemizde size en iyi deneyimi yaşattığımızdan emin olmak için tanımlama bilgileri (çerezler) kullanıyoruz. Bu siteyi kullanmaya devam ettiğinizde, bunu kabul ettiğinizi varsayacağız.TamamÇerez Politikası